On se vain erikoista miten asiat voi muuttua niin hetkessä, maananataina olin vielä raskaana mutta en enään. Toista kertaa elässäni olen raskaana ja myös tälläkin kertaa otan lapsen pois, en tahdo sen syntyvän elämääni, koska koen että minusta ei ole äidiksi tällä hetkellä sillä en osaa pitää edes huolta itsestäni.

Toisinaan sitä tulee mietittyä miten asiat oliski jos jotain ois jättäny tekemättä, valinnu ihan toisin.

Aika paljon erilaisia asioita tullu koetta lähiakoina ettei tiedä miten tulisi tulevaisuudessa menetellä. Olen ensi kuussa muuttamassa uuteen kaupunkiin jossa minulla on mahdollista alottaa kaikki alusta, jättää kaikki vanha mitä tässä tämän hetkisessä pikkukylässä on tähän asti tapahtunu.

Asiassa tietenki asiat on hyvä ja huonot puolensa, mutta mietin silti mitä tapahtuisi jos tekisit asioita toisin miten aion ne toteuttaa.. mitä jos kysyisin että tuleeko sillä ihmisellä ikävä minua josta olisi tullut isä jos olisin hoitanut asiat toisin? En osaa kuvitella itseäni äitinä näin nuorena, koska itselläni on todella ailahtelevainen luonne enkä itsekkään aina pysy perässä miten kaiken pitäisi mennä.

Toisaalta olen innoissani että pääsen vaihtamaan maisemaa, ehkä tämä vihdoinki on se uusi alku missä kaiken voi suorittaa hiukan paremmin :)

Ja toki muistoja on monenlaisia, hyviä ja huonoja..

Vierailin hyvän ystäväni luona muutama viikko takapäin, hän totesi "Ne jotka tappaa ittensä on raukkoja ja joutuu Helevettin"

Siinä sitten mietin että mutta minkäs sille voi jos ei vaan haluaa enään elää niin pakko se on ittensä henki riistää koska ei enää koe täällä olevansa tarpeen, sen vuoksi kai sitte on kärsittävä Helvetti.

Usein tuon tunteen ollessa pinnalla itsemurhaa olen yrittänyt monet kerrat, tällä hetkellä tosin ihan vakaana ollaan ja toivottavasti pitkään jaksan myös olla.

Olen joulukuussa muuttamassa ystäväni kanssa uuteen kaupunkiin ja toivoin sydämeni pohjasta ettei kummallekkaan meistä tulisi tarvetta riistää itseltä henkeä.

Tämmönen synkistely tällä kertaa, tässä ootellaan että asiat alkaa sujumaan että pääsee muuttamaan ja uudet kuviot elämässä, kirjoittelen kuulumisia pian että miten saan asiat rullaamaan :p